Sif&Dyrene<3Sif&Dyrene<3Bruger på husdyr - danmarks største husdyrgalleri
Dato: 2015-12-23

Sif&Dyrene<3 Tilmeldt: okt 2015
Emne: 1
Svar: 5
Husdyr: 2

Velkommen og afvist

Hej jeg syntes det er lidt underligt at inde på husdyrgalleri er der ingen der ser ens profil og smider velkommen/afvis. Jeg har oprettet et dyr i to dage nu med kun 1 velkommen og 0 afvist. Men inde på hundegalleriet går det stærkt og især hestegalleriet går det også stærkt??? Men hvorfor???

Gå til sidste svar »

Svar til: Velkommen og afvist

• $nif Tilmeldt: maj 2014
    Emner: 2
    Svar: 28
    Husdyr: 6
    Fotoalbum: 4
    Videoer: 1
    2 år siden

Der er nok bare fordi at her på husdyrgalleri er der mange forskellige arter af dyr, så den store fælles interesse er ikke lige så stor som den er på Hunde- og Hestegalleriet... Og så er der også flere på de andre gallerier. Da jeg skulle have stemt mine dyr ind var der heller ikke nogle der bød mig velkommen lige i starten Der gik lang tid før jeg kom ind!

• Sif&Dyrene<3 Tilmeldt: okt 2015
    2 år siden

Ok Og tak for velkommen på min profil skal også oprette galleri med Mollys mor-Spjæt og hendes far-Rambuk:) Og alle de geder jeg passer som er mange!!!!

• $nif Tilmeldt: maj 2014
    Emner: 2
    Svar: 28
    Husdyr: 6
    Fotoalbum: 4
    Videoer: 1
    2 år siden

Fedt, jeg glæder mig til at se dem!

• Ane Vallensved S Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 1
    2 år siden

hej, det er da godtnok en flot gedebuk du har dig der. Har selv ingen "husdyr", men 6 hunde diverse ladekatte og 9 undulater så er på fuglegalleri kattegal. og hundegal. .....og havegalleri der er der alt for få, synes godt der kunne være mere liv der for alle med hus har jo en have. Ane

Svar til: Velkommen og afvist

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...